niedziela, 21 sierpnia 2016

Łukasz Doojcz Niemiec PHOTOGRAPHY x ART Studio Fryzur





Pod koniec lipca miałam przyjemność wziąć udział w sesji fotograficznej dla ART Studio Fryzur w Tarnowie. Świetnie się bawiłam i przypomniałam sobie jak to miło od czasu do czasu być modelką, ale przede wszystkim czułam się taka zaopiekowana, kiedy dziewczyny zajmowały się moimi włosami. Najpierw koloryzacja, a potem skomplikowana fryzura i mocowanie metalowych elementów. 

Na facebook'u ART Studio Fryzur znajdziecie więcej zdjęć z sesji.

zdjęcia: Łukasz Doojcz Niemiec PHOTOGRAPHY




















2 komentarze:

  1. ach cóż za wspaniałą sukienkę miałaś na sobie! Sooo 90s! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Po raz kolejny jestem oczarowana Twoją postacią. Widać, że nieobce Ci są magazyny w stylu Vogue czy Bazar, a Twoich stylizacji nie powstydziłby się sam Karl Lagerfeld. O podobieństwie do Anji Rubik chyba nie muszę wspominać. Twórz, studiuj i rozwijaj się dalej, a jeśli nie czujesz takiej potrzeby -nie musisz pisać bloga ani publikować ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń