sobota, 19 września 2015

let's start again



Ci, którzy znają mnie dłużej wiedzą, że co kilka miesięcy przechodzę fascynację jakimś nowym trendem lub stylem. W ciągu ostatnich 5 lat były to między innymi: punk, hippie, grunge, boho, retro, a ostatnio szalałam na punkcie lat 90. Czy przyszedł czas na kolejną transformację? Zabawa modą to moje ulubione zajęcie!

Okropna ze mnie blogerka, przyznaję się. Czasem jednak trzeba czasu, żeby ochłonąć i złapać dystans. Ja potrzebowałam tej przerwy, żeby zadbać o siebie i odpocząć. 


























 sukienka - sh 
kapelusz - h&m 
kolczyki - vintage 
buty - deichmann 



2 komentarze:

  1. szukanie swojego stylu to długa i fascynująca droga :)
    u mnie to jest od zawsze rock/grunge ale coraz więcej się pojawia naleciałości z lat 60, 70, kto wie co będzie za kolejne 5 lat... ;)
    świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń