czwartek, 11 grudnia 2014

Welcome To The Jungle

Zbliża się koniec roku, a to oznacza podsumowania... Nawet ja się zaczynam do nich przymierzać. Tylko wciąż nie chce mi wyjść czy wynik jest na plus czy na minus. Musiałam się gdzieś pomylić w rachunku, a może nie tylko tam. 

Ale jak się smucić, skoro zbliżają się Święta!? Ostatnio odwiedziłam Jarmark Bożonarodzeniowy we Wrocławiu i muszę przyznać, że "mają rozmach, s..."! Szkoda tylko, że nie ma śniegu! Mam nadzieję, że w tym roku spełni się to życzenie. A z Jarmarku wróciłam zakochana w Świętach i naprawdę zaczynam się z nich cieszyć. W ten weekend zaczynam porządki i maraton filmów z serii "Kevin sam w domu" i spółka. Później cała jazda z ubieraniem domu, myciem okien dla Jezuska i kupowanie prezentów. Ekstra! 














Miałam na sobie: 

bluzka - sh
spodnie - sh
kożuszek - sh
buty - Dr. Martens 
torebka - vintage
pleciona biżuteria - allegro.pl
krzyżyk - vintage




7 komentarzy:

  1. Rewelacyjnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. haha! "umylas juz okna dla jezusa? :D
    stylowka swietna jak zawsze :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zamierzałam jutro, ale tak wieje, że to chyba nie wypali ;< zostanę przy sprzątaniu wnętrza domu :P dzięki! <333

      Usuń