niedziela, 21 grudnia 2014

best photos of 2014


Rok wielkimi krokami zbliża się ku końcowi, więc czas zrobić podsumowanie. Postanowiłam zacząć od swoich ulubionych zdjęć ostatnich 12 miesięcy. Część z nich po prostu mi się podoba i chciałam przypomnieć je ostatni raz, a od niektórych robi mi się cieplej na sercu. 

Co mogę powiedzieć o mijającym, 2014 roku? Na pewno wiele mnie nauczył.  Czym byłoby życie bez potknięć? Na szczęście nie potykałam się co krok i mam wiele przyjemnych wspomnień. Zrobiłam listę dobrych i złych rzeczy, które spotkały mnie w 2014 roku, a dzięki temu przypomniałam sobie naprawdę świetne historie. Wreszcie nauczyłam się tańczyć dwa na jeden, świętowałam zdaną maturę z przyjaciółmi i zaliczyłam koncert Budki Suflera.  Jest co wspominać! 

Jednak najlepsze, co mnie spotkało to zrozumienie, że świat nie kończy się na byłe głupocie. Czas wyjść ze świata bajek i nie płakać po każdym rozczarowaniu. Life goes on, więc naprawdę trzeba się cieszyć każdym dniem. I nie przejmować się złymi słowami, które słyszymy. Każdy ma prawo żyć tak jak chce.











































































































4 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia ^^
    Uwielbiam twoją oryginalność, chciałabym bym być chociaż w połowie tak odważna i ekstrawertyczna jak ty :)

    Wesołych Świąt i Nowego Roku! ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :* Wesołych Świąt ;)

      Usuń