czwartek, 22 maja 2014

tattoo i'll always have you

Dzisiejsza stylizacja należy do gatunku zagrożonego wyginięciem na moim blogu. Coraz rzadziej zdarza mi się wybierać tego rodzaju ubrania, ponieważ czuję się w nich mniej komfortowo, niż kiedyś. Niestety nie należę do osób, które maja jasno wytyczony styl i można się po nich spodziewać stałego repertuaru, dlatego tym razem zrobiłam trochę hipsterski mix. Nie kłóci się ona z moim wyczuciem stylu, bo w przeciwnym razie by jej tu nie było; tylko trochę odbiega od normy. Myślę, że wysokie obcasy spokojnie można by zastąpić czarnymi trampkami, a na chłodniejszy dzień połączyć ze skórzaną kurtką.  A chociaż nieczęsto chodzę w tak wyciętych koszulkach, pomyślałam, że to dobra okazja żeby zaprezentować w całości kolejną część rękawa.

A ja po zaledwie 2 tygodniach wakacji rozkręcam się coraz bardziej, cały swój czas poświęcam na rozwijanie umiejętności i poszerzanie horyzontów. Planuję kolejne sesje zdjęciowe, pracuję nad rysunkiem i haftuję… nie ma czasu na nudę! 











 Miałam na sobie:

koszulka – prezent
spódnica – sh
pasek – h&m
plecak – Deichmann
czapka – allegro.pl
buty – sequin.pl
okulary – prezent

zdjęcia: Łukasz Doojcz Niemiec PHOTOGRAPHY


2 komentarze:

  1. http://1.bp.blogspot.com/-pSod4LaKkNA/U34y3QWa3LI/AAAAAAAACNk/eAfzEsiE62Q/s1600/_DSC1348.jpg najpiękniejsze zdjęcie ever <3 *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! <3 pewnie dlatego, że rzadko się uśmiecham :p

      Usuń