piątek, 7 marca 2014

Sun was set to rise

Chociaż od mojej studniówki upłynęło już trochę wody, a ja zbierałam i zbieram się do zrobienia porządnych zdjęć w wieczorowej sukni, to obawiam się, że czas na publikację nastąpi dopiero w przyszłym roku, bo teraz to już trochę musztarda po obiedzie.
W zamian za to przygotowałam na dzisiaj kilka zdjęć, które zrobiliśmy wraz z Panem Fotografem (link pod zdjęciami) w czasie ferii zimowych. Pogoda wyjątkowo sprzyjała, słońce grzało przez szyby i aż chciało się rzec wiosno, ah to Ty. Szkoda, że miesiąc później aura nie jest już taka łagodna.
Wyjątkowo dziś nieco bardziej artystyczne zdjęcia (nie pamiętam, kiedy ostatnio dałam się namówić na taką formę pracy z aparatem - odzwyczaiłam się!).
Suknia, którą mam na sobie, to nic innego, jak moja studniówkowa kreacja. Z pamiętnego balu na zdjęciach mam również na sobie buty oraz kolczyki. Kapelusz i pierścionek to dodatki na potrzeby zdjęć. Liczyłam na to, że zbiorę się na obszerną relację z tego bądź, co bądź sporego wydarzenia, ale natłok pracy i obowiązków zupełnie odsunął to w czasie. Musze przyznać, że była to niezapomniana noc, pełna wrażeń - zarówno pozytywnych, jak i tych nieco mniej po mojej myśli. 

Zdjęcia są niestety troszkę nieaktualne - od tego czasu miałam 2 sesje w studiu tatuażu, ale efekty dopiero po zagojeniu. Nie ma sensu chwalić się spuchniętą ręką, zwłaszcza, że łokieć goi się wyjątkowo wrednie.











Miałam na sobie:
suknia - Peek&Cloppenburg / Jake's
buty - Ryłko
kapelusz -
kolczyki - Sezam
pierścionek - vintage

2 komentarze:

  1. czeeeść! milion lat mnie tu nie było,ale dobrze, znaleźć znowu gdzieś stronę gdzie piszesz,gdzie są Twoje zdęcia i jesteś, tak miło! może mnie jeszcze pamiętasz,nie napisze nic konstruktywnego, bo mam prawie wiosnę i z tej radości tak trudno :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojejjj <3
      Boże, jak fajnie gdy odzywa się ktoś ze starego fbl! Myślałam, że już nikt tam o mnie nie pamięta, haha. Wiosna, wiosna taka piękna, nawet w głowie. A tu czas maturę pisać, na studia iść ;)

      Usuń