środa, 5 lutego 2014

SACRUM – PROFANUM

Dzisiejszy post bazuje na nieco nietuzinkowej koszulce, którą umieściłam na czarnym tle. Stylizacja ta, to wybór na sobotnie wyjście ze znajomymi do klubu.
Wspomniana góra, to jeden z moich najcenniejszych łupów z odzieży używanej, jakie kiedykolwiek udało mi się upolować.  Chociaż kosztowała tylko kilka złotych, to niesamowicie wpisuje się w klimat jednej z najbardziej rozpoznawalnych kolekcji Dolce&Gabbana (sezon: jesień – zima 2013/2014)
Dobrałam do niej klasyczne rurki, wygodne lity (żeby można było trochę potańczyć), kamizelkę ze złotymi naszywkami (ma już ponad 20 lat), elegancki płaszczyk oversize, prostą kopertówkę, duże kolczyki i tradycyjnie lenonki.

Włosy ułożyły się same, jedyne co musiałam z nimi zrobić, to lekko polakierować.  Przy swoim nowym kolorze włosów nie muszę się silić na wyszukane fryzury – chociaż wcześniej też tego nie robiłam, to teraz mam przynajmniej wymówkę. Makijaż jest dość prosty: podkreślone oczy, niewiele różu na policzkach i usta pociągnięte fioletową szminką.
Stylizacja ta bez ciężkich kolczyków, casual’ową torbą oraz płaskimi butami nadaje się do założenia w środku tygodnia, chociażby do szkoły.  Żeby zrobiło się nieco bardziej elegancko zamieniłabym również kamizelkę na krótką marynarkę.



Dzisiejszy post wyjątkowo w środę, gdyż jutro wybieram się na krótki urlop. W następny czwartek nowa stylizacja. Postaram się zrobić trochę zdjęć (zwłaszcza tych fashion) i przywieźć dużo nowych inspiracji. I oczywiście ubrań! To moja ostania szansa na naładowanie baterii przed przygotowaniami do matury. Nie martwcie się - nie należę do osób, które będą spamować tablicę wpisami typu: to ja przy łóżku, patrzcie na mój super pokój w hotelu! Bitch, please ;)  Udanych ferii! 

















Miałam na sobie:

koszulka - sh
kamizelka - vintage/sh
spodnie - Stradivarius
płaszcz - Papaya/sh
buty - sequin.pl
torebka - Mohito
kolczyki - prezent
okulary - prezent  




2 komentarze:

  1. SWIETNIE ! :) koszulka mega !
    gdzie na ten urlop ?

    OdpowiedzUsuń