sobota, 15 lutego 2014

Etno and the city

Wróciłam! Odpoczęłam i nałapałam trochę słońca – od razu jakoś bardziej chce się żyć. Zrobiłam też trochę zdjęć analogiem, więc niedługo wrzucę kilka z nich – oczywiście jeżeli będą się nadawały, bo tak naprawdę dopiero oswajam się z aparatem na kliszę.

A dzisiejszy post jest nieco bardziej etniczny, nie można przecież w kółko chodzić ubranym na czarno. Co prawda do mojej dość charakterystycznej fryzury muszę uważać z doborem kolorów i niestety musiałam odpuścić sobie zielenie. 

Kolorowe spodnie z nadrukiem połączyłam z białą koszulą i jasnym sweterkiem, trochę biżuterii, kożuszek z sieciówki i w miarę łatwo można ciekawie ubrać się na cały dzień (może tylko nieco większa torebka by się przydała) 

Mam nadzieję, że Wasze ferie również się udały. Czuję, że ciężko będzie w poniedziałek wrócić do codzienności.. za nieco ponad 2 miesiące piszę maturę i bardzo mi z tego powodu ciężko na sercu. Czyżby było za późno na naukę? ;) 













Miałam na sobie:

spodnie - H&M
koszula - sh
sweterek - sh
kożuch - H&M
niebieska bransoleta - SIX
bransoleta z kwiatami - sh
bransoleta "złota" - vintage
kolczyki - prezent
okulary - prezent
torebka - sh
buty - Stradivarius

zdjęcia: Łukasz Doojcz Niemiec PHOTOGRAPHY




5 komentarzy:

  1. z photobloga kojarze , ze wspominałaś kiedyś , ze miałas krótkie paznokcie przez obgryzanie , co zrobiłaś , ze masz takie piękne długie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, borykałam się z tym problemem szmat czasu. Na studniówkę kosmetyczka przedłużyła mi paznokcie żelem (nie mam pojęcia jak profesjonalnie powinno się to nazywać), a później nieco je spiłowałam do poziomu swojego paznokcia. Teraz tylko je skracam; mam nadzieję, że gdy zejdzie żel uda mi się utrzymać tę długość swojej naturalnej płytki. Myślę, że w miarę na bieżąco będzie to widać na zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ile czasu utrzymuje się taki żel ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Kosmetyczka mówiła, że ok. 4 tyg; ja mam już 5 czy nawet 6 i się trzyma, chociaż nie uważam na nie specjalnie. Zależy od płytki paznokcia ;)

      Usuń
  4. Dodaj zdjęcie nowego tatuaża !! Proszę :*

    OdpowiedzUsuń