czwartek, 27 lutego 2014

casual day

Na dzisiaj przygotowałam lekką stylizację, która sprawdzi się idealnie do szkoły i po za nią; skompletowałam ją w taki sposób, że obroni się przez cały "roboczy" dzień. Nie jestem zbyt gorliwą fanką butów na obcasie (wyjątek to lity), ale na potrzeby zdjęć założyłam swoje nowe szpileczki, które kupiłam do studniówkowej sukni. 
Bardzo lubię chodzić w spódnicach, uważam że są wyjątkowo kobiece, sylwetka wygląda szczuplej, a po za tym cała stylizacja wygląda na przemyślaną.

Wspomniana spódnica, była kiedyś sukienką, niestety za ciasną w biuście na każdą "normalną" sylwetkę, dlatego zdecydowałam się dać jej drugie życie. Dobrałam do niej czarną bluzkę ze sporym dekoltem; buty i torebka to czerń ze złotymi wstawkami. 






















Miałam na sobie:

spódnica - sh
bluzka - Promod
naszyjnik - S.I.X.
bransoletki: vintage
płaszcz - sh
szalik - Reserved
torba - KappAhl
buty - Ryłko
okulary - prezent






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz