piątek, 3 stycznia 2014

God Save the Queen

Witajcie w nowym roku! Styczeń przywitał nas piękną pogoda, która zachęca do spacerów i aktywnego wypoczynku. Postanowienia noworoczne zapisane? Na mojej ścianie wisi długa lista do wypełnienia, czas zabrać się do pracy. Ten rok będzie obfity w zmiany: matura i egzamin zawodowy.. ah na samą myśl czuje ucisk w okolicach serca! 

Dzisiejsza stylizacja inspirowana jest przede wszystkim Anglią i punkowym zespołem Sex Pistols. Całość opiera się na najmodniejszym wzorze sezonu: szkockiej kracie. Kopertowa spódnica do złudzenia przypomina kilt. Jest idealna na pogodę za oknem, gdyż uszyta została z tkaniny wełnianej, przez co nie jest w niej chłodno, nawet przy cienkich rajstopkach. Góra to prosta, czarna bluzka z dzianiny i ramoneska (czyli znak rozpoznawczy muzyków i fanów punkowych grup). Postawiłam na jej lżejszy odpowiednik ze skóry syntetycznej. Całość jest zwieńczona czapką beanie, która przeżywa tej zimy przeżywa swoje złote czasy. Biżuteria jest sprowadzona do minimum: zaledwie jedna bransoletka z kolcami i prosty czarny krzyż na dwa palce. 

Makijaż jest tym razem wyjątkowo mocny: oczy podkreśliłam długimi i grubymi kreskami, natomiast usta ciemno czerwoną szminką pod kolor spódnicy. Proste i gładkie włosy są najlepszym rozwiązaniem do czapki, natomiast lekko różowa poświata to pozostałość po Świętach Bożego Narodzenia. 




















 Miałam na sobie:

spódnica: sh
bluzka: Stradivarius
ramoneska: H&M 
czapka: allegro.pl
buty: sequin.pl
torebka: sh
pierścionek: katherine.pl
okulary: prezent



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz