czwartek, 9 stycznia 2014

FOLK

Dzisiejsza stylizacja to połączenie folku i boho. Nawiązuje ona lekko do moich fascynacji subkulturą hippisowską, gdyż taki właśnie styl prezentują dzieci (a właściwie kobiety) kwiaty w chłodne, zimowe dni. 

Do luźnej i niezobowiązującej bawełnianej koszuli dobrałam długą do kostek spódnicę w wielokolorowe ornamenty, którą ujęłam w talii skórzanym paskiem. Na wierzch założyłam kożuch z grubym kołnierzem, który wygrzebałam na babcinym strychu (pamiątka z czasów młodości mojej Mamy). Dodatki ograniczyłam do minimum, stawiając na mocny akcent - spory naszyjnik i złotą bransoletę. Skórzana torebka to uzupełnienie paska oraz butów z drewnianymi obcasami. Do tego obowiązkowe lenonki.














Miałam na sobie:

spódnica - sh
koszula - Reserved
kożuch - vintage
naszyjnik - vintage
bransoleta - vintage
torebka - sh
pasek - sh
buty - sequin.pl
okulary - prezent


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz