poniedziałek, 23 grudnia 2013

Christmas Time

Ho ho ho! 
Witam Was serdecznie po tej długiej przerwie. Mam nadzieję, że teraz spokojnie będę mogła wrócić do prowadzenia bloga i obejdzie się bez kolejnych przerw w dostawach świeżych postów. 

Dzisiejszą stylizację wybrałam na szkolną wigilię, dlatego jest nieco bardziej elegancko niż zazwyczaj. 
Wszystko zaczęło się od czerwonego kożuszka, który kupiłam w odzieży używanej. Prawdę mówiąc myślałam o skompletowaniu go z bardziej hippisowskimi ubraniami, zwłaszcza że on sam wpisuje się w styl boho; jednak okazało się, że jest świetnym dopełnieniem eleganckiej spódnicy i butów na wysokim obcasie.
 






















Miałam na sobie:

bluzka (zwykła czarna) - Stradivarius
spódnica - sh
kożuch - sh
chusta - Monnari 
buty - sequin.pl
torebka - sh
rękawiczki - no name
bransoletka kolorowa - sh /pasek/
bransoletka szeroka - vintage



Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia życzę Wam dużo powodów do uśmiechu, inspiracji i spełnienia marzeń. Zostawcie za sobą stres, pośpiech i pracę - wyciszcie się w gronie rodziny i przyjaciół. Niech nadchodzący rok będzie dla Was lepszy i bardziej owocny niż obecny. 
Życzę Wam wszystkiego dobrego, dużo zdrowia i zadowolenia z życia. I "blogierskich" sukcesów! :) 
Jov 





2 komentarze:

  1. może w nowym roku doczekam się filmiku jak zawiązać turban na włosach ;)

    OdpowiedzUsuń