sobota, 13 lipca 2013

hippie day

W związku z zakończeniem roku szkolnego moja klasa przygotowywała krotka inscenizacje, dzięki której zebrani na auli goście, nauczyciele oraz uczniowie mogli obejrzeć przegląd trendów mody oraz najważniejsze wydarzenia od czasów II Wojny Światowej aż do lat '90. 
Jak już na pewno wiecie dostałam szalone lata '70. Oprócz tego zostałam poproszona o pomoc w skompletowaniu kilku stylizacji do innych epok (moja wielka garderoba zrobiła się już dość słynna) 

Zapraszam do obejrzenia zdjęć:


CZASY POWOJENNE: 






sukienka w grochy: C&A

LATA '70:









 wszystkie modelki miały na sobie ubrania z mojej garderoby :)
Pani w sukience w kratę: kamizelka - autorski projekt 

LATA '80:



LATA '90:


sukienka, opaska i rajstopy: sh







bukiety i wianki były z żywych kwiatów :) 

a na koniec ja, odbierając nagrodę z rak Pana Dyrektora (moja mina oczywiście, wyjściowa) 


w części artystycznej brały udział uczennice III TZA, II TZA, I TZA, oraz jeden uczeń klasy teatralnej. 

Zdjęcia: Mateusz Stąsiek 







3 komentarze:

  1. Wow, ja już tęsknię za tą aulą ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe stroje i fajny pomysł na zorganizowanie zakończenia roku. :)

    OdpowiedzUsuń