środa, 10 lipca 2013

happy birthday to me

Urodziny to naprawdę fajny dzień w roku - wszyscy są dla nas mili, nie krytykują nas, można bez wyrzutów sumienia opychać się tortem i popijać szampana ;)
Niestety, to również znak upływającego czasu, pierwszych zmarszczek mimicznych i dziwnej świadomości, ze już chyba nie wypada spać z pluszakami, ehh.
Wczoraj wraz z przyjaciółmi świętowałam 19 urodziny.
Tego dnia chciałam wyglądać naprawdę dobrze, dlatego wybrałam obcisła sukienkę w ciekawym, nietuzinkowym printem, który trochę przypomina kręgosłup połączony z kwiatami. Do tego dobrałam swoje ulubione brązowe buty, prosta torebkę, pasek i coraz częściej pojawiający się turban ;)
A widząc coraz większe zainteresowanie tajnikami motania tegoż nakrycia głowy przyznaje, ze zabieram się za stworzenie tutorialu ze zdjęciami w naprawdę dobrej jakości, dlatego musicie poczekać jeszcze trochę, ale myślę ze będzie warto! 

















Miałam na sobie: 
sukienka - River Island
turban - sh
buty - sh
torebka - sh
naszyjnik - vintage
bransoleta (szeroka) - wakacyjny suwenir
bransoletka (niebieska) - SIX
okulary - prezent 

5 komentarzy:

  1. co robi tam honey? ; o

    OdpowiedzUsuń
  2. spotkałam ja na tarnowskim rynku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale miło na urodziny <3 bo ją lubisz bardzo no nie ? Ale super i wszystkiego najlepszego oczywiście :3 dużo kreatywnych pomysłow <3

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam w Tobie to, że nie jesteś zwykłą bogatą fashionistka, która tworzy kreacje z drogich ciuchów i dotatków, bo to wcale żaden wyczyn. Podoba mi sie to że ty potrawisz zmiksować starsze ciuchy z nowymi i bawić się ty wszystkim co masz! naprawde każdy Twój strój na tej stronie jest booski! tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój styl jest niewiarygodny! Kocham kolory, dodatki, wzory! Jesteś bardzo utalentowany! Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń